project-management-logo

שעון נוכחות – כי מגיע לעסק שלכם

כל עסק יודע שיש מגוון שלבים עליהם יש להקפיד על מנת לזכות לקצור את פירות ההצלחה. כחלק מהשלבים יש לבחון את הקונספט של העסק, לבחון את הערך המוסף, להשקיע בפרסום, לבחור היטב את העובדים וכדומה. עם זאת יש פרמטר קבוע שחוזר בכל עסק והוא תמיד משפיע באופן גורף על הרווחיות, ואין זה כלל משנה אם מדובר על עסק קטן או גדול, וותיק או חדש. סדר וארגון הם א' ב' מכל הצלחה של עסק ועל כן טוב להכיר שיש תוכנה שבאה לעזור גם לעסק שלכם לצעוד במסלול הנכון.

סדר וארגון

תוכנת Myprojects מבית חברת MyBusiness הינה תוכנה שעושה סדר ומייעלת מגוון הליכים, במיוחד כאשר יש צורך לעקוב אחר שעות העבודה של העובדים. תוכנת שעות נוכחות מבית MyBusiness מאפשרת לכם המעסיקים להיות רוגעים, למנוע ויכוחים מיותרים, להוריד עבודה מהמזכירה, לאפשר לכם מרווח תמרון, לאפשר לעובדים לייעל את שעות העבודה ולבסוף גם לקבל את סוף החודש עם חיוך וללא חששות כבדים ושעות עבודה מרובות.

פתרונות נוספים

מדוע שעון נוכחות מבית MyBusiness? ובכן כי שעון נוכחות זה עושה הרבה יותר מרק להודיע על שעת תחילת העבודה ועל שעת סיום העבודה, כיוון שמערכת זו מתוחכמת ויחד עם זאת פשוטה לתפעול. על מה מדובר? ובכן בין היתר מערכת השעות גם יודעת להפיק תלושי משכורת, לנהל הסכמים, להפיק חיובים באופן מהיר, לתכנן היטב את שעות העבודה, לקבל התרעות ישירות למייל, להפנים את נתוני העלות מול נתוני היישום ואף לנהל קשרי לקוחות, להפיק חשבוניות וקבלות, לנהל קמפיינים וכדומה. נשמע טוב? כבר לאחר יישום שבועי באמת תבינו כמה ניהול עסקי יכול להיות קל. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד גם לשירותכם, לייעץ לכם עבור התאמת התוספות האידאליות ביותר עבור העסק שלכם.

התאמה

אצל MyBusiness לא תמצאו מוצר סטנדרטי עבור כל לקוח. חברת MyBusiness מאמינה שלכל עסק יש את הדרישות, ההרגלים והצרכים שלו ועל כן בתור שלב ראשון החברה מבקשת לשמוע מעט על אופי התנהלות העסק ורק לאחר מכן היא שוקדת על מציאת הפתרונות האידאליים עבור כל עסק

חזור למעלה
Mybusiness 2014. Al rights reserved