project-management-logo

דיווח שעות – ככה עושים את זה היום!

לנהל עסק זה עניין לא פשוט בכלל. ישנה התנהלות מול ספקים, התנהלות מול משקיעים, התנהלות מול לקוחות וכמובן התנהלות מול העובדים. העובדים הם לב ליבו של העסק ובסופו של דבר איכות העבודה שלהם תקבע עד כמה העסק יצליח, וצריך לעקוב כל הזמן אחר ההספק שלהם ואחר העבודה שלהם. אך לא רק אחרי אלו צריך לעקוב, חשוב לעקוב גם אחרי דיווח שעות העבודה שלהם ולוודא שאכן כל אחד דיווח את מה שהוא באמת עבד. תמחור של פרויקט יכול להיות ממש לא נכון אם לא יודעים בדיוק מהי העלות של עובד.

ריבוי משימות
הבעיה העיקרית של דיווח שעות עבודה כיום היא ריבוי המשימות שיש, משימות שיכולות להתבצע במקומות שונים ואפילו במקומות שונים בעולם. כיום בעידן האינטרנט לא חייבים לעבוד רק מהמשרד וישנם לא מעט עסקים שהעובדים שבו יושבים במקומות שונים, ואפילו מהבית. אך מה לעשות ועדיין צריך לדעת באילו שעות העובד עבד ולא רק באילו שעות אלא איפה הוא היה בדיוק בזמן שהוא דיווח על השעות הללו, מכיוון שכשלא היו מערכות משוכללות כמו תוכנת MyProjects העובד היה יכול לדווח שהתחיל לעבוד גם מתחת לפוך בבית...

הפתרון – תוכנת MyProjects

תוכנת MyProjects הינה תוכנה משוכללת אשר היא מבוססת אינטרנט. מה זה אומר? כיום לכל אחד יש גישה לרשת האינטרנט בדרך זו או אחרת, בין אם הוא נכנס לרשת מהמחשב שלו ובין אם הוא נכנס לרשת מהנייד שלו, וכך הוא יכול לדווח שהתחיל לעבוד או שהוא סיים לעבוד. המערכת הינה מערכת חכמה כך שתוכלו להגדיר שניתן יהיה לעדכן את שעות העבודה רק מהמשרד, מה שאומר שכתובת ה-IP היא זו שתזהה שהעובד אכן הגיע לעבודה. כך אי אפשר יהיה לרמות ובסופו של דבר המערכת גם תפיק דו"ח אשר ירכז את כל שעות העבודה מה שייקל גם על הנהלת החשבונות בהוצאת המשכורות.
אם אתם רוצים פרטים נוספים, נשמח אם תפנו אלינו. צוות המשרד שלנו יענה לכם על כל שאלה ובעיה.

חזור למעלה
Mybusiness 2014. Al rights reserved